Si sois de las personas que os levantáis pronto durante la semana y desayunáis viendo un rato la televisión, seguramente os daréis cuenta de que cada vez hay más concursos mañaneros en cadenas como Telecinco, La sexta o Cuatro.
Al parecer son bastante simples, te hacen una pregunta sencilla que no te cuesta nada adivinar, y te animan a que llames por teléfono (generalmente a un número 905), alegando que deberás de encontrar la linea abierta para participar. En los primeros compases las llamadas son continuas (los premios rondan entre los 100 y 500€), pero una vez que se llega a la barrera de los 1000€, ves que reciben una llamada muy de vez en cuando.
Pues bien, por si alguien tiene alguna duda, hoy la organización de consumidores y usuarios ha emitido un comunicado en su página web alertando de la estafa que son para el público, y recomiendan abstenerse de participar.
Ojalá los retiren de una vez por todas.

1 comentario:

Isra de Malo Será dijo...

Eu sei dunha colaboradora do programa que lle é imposíbel frear o seu desexo de chamar a ese tipo de programas aínda que sabe que son unha estafa, e como diría Gandalf, o seu nome non o vou pronunciar aqui xDD -xa se sabe, lei de protección de datos jajaja-.
Na miña opinión estos programas son "enganabobos" -con tódolos meus respetos- que envaucan con suposto diñeiro fácil cunha simple chamada: ¿dende cando che dan 500 euros por dicir un animal que conteña a letra A? O problema é que non che dan os cartos con UNHA simple chamada como queren facer crer á xente -aínda que digan que só cobran o primeiro minuto, cousa que por outro lado tamén habería que mirar...-.
Invítoche a facer unha entrada cos números da esperanza, tarotismo e etc, outro tipo de estafa telefónica coa salvidade de que, alomenos, estes fan felices ós crédulos receptores -si, é triste pero mira, algo é algo-.
Segue así, aquí un lector fiel ;)