11 de julio de 2008

Google crea "Lively"

Google va a por todas embarcándose en un proyecto bastante arriesgado pero que puede salirle bastante bien. La noticia es que el martes anunciaron la versión beta de su nuevo y novedoso proyecto: "Lively", un simulador de vida online (estilo Second Life), donde empezarás creando tu propio personaje, y al que le asignarás un tipo de cuarto que podrá ser decorado a tu gusto. El objetivo del programa es que ofrezcas a tus amigos a entrar al espacio que has creado para poder charlar tranquilamente con ellos a través de un chat, o incluso por voz.

Todavía está en proceso de desarrollo pero se puede descargar la beta en la página oficial.

Aquí os dejo un pequeño video donde se muestra algunas de sus características:

1 comentario:

Isra de Malo Será dijo...

Gracias por votar neno! ;)
A ver se entre todos logramos que polo menos quede entre as tres primeiras receitas e que se leve o premio ó balneario, que o merece! Xa faremos unha campaña masiva no programa para instar á xente a que vote, por iso que non quede!
Esperemos que a cuña que lle fixemos a túa páxina fai dous programas tamén anime á xente a visitar o teu blog (aínda que non te comente sempre, visítoa a miúdo), aínda que xa nos dimos conta de que en verán o número de oíntes diminúe considerabelmente, tan só hai que ver a enquisa, que non nos vota nin a metade da xente que nos vota normalmente. Haberá que recordar o blog a tempada que ven cando a xente volte de vacacións ;).
Saúde e escoitámonos/lémonos!